tisdag 6 november 2012

Hallå

Mathias bror, Niclas, ringde och frågade om vi ville med till Ullared på lördag.. dum fråga, om jag får säga det själv. Vi behöver juh egentligen ingenting.. däremot skulle det vara gött att få lite julklappar handlade. Eller? Att få shoppa lite gör gott för själen..

Förövrigt har Sandgärdet fått inneboende nu när det börjar bli kallt.. på kvällarna när det tystnar lite så hör man råttorna springa omkring i taket (eller uppe på vinden). Tror tamigfan dom är stora, för det låter riktigt mycket ibland.. som en katt! Blir nog till att ringa våran "bovärd" innan råttjävlarna söker sig in i lägenheten. ;)

Och.. jag känner mig totalt handikappad utan bil! Vad har detta jäkla körkort gjort med mig?! Förr var det juh en självklarhet att man gick/cyklade/tog bussen överallt! Men igår när jag skulle besöka min jobbcoach och var tvungen att ta bussen in till Vänersborg så var det syndast om mig i helaste vidaste världen! Ett möte på 1 timma och jag var hemifrån mellan 09:30 och ca 13:30.. p.g.a. busstider och grejs! Mhm! Men jag hade tur! "Sparade" 24 kr på vägen dit, p.g.a. trasig kortläsare! BOOM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar