tisdag 13 november 2012

Heja

Det blidde inget gymkort. Vi gick och fixade det, jag har fortfarande kortet i plånboken.. men vi har inte betalt det/dom, och i och med det så funkar det inte. För ska jag vara ärlig..? Jag orkar fanimig inte träna, känner ingen pepp eller motivation alls! Så, jag förblir tjockis ett tag till.. tills jag orkar ta tag i't.

I helgen var vi i Ullared/på Gekås. Med Niclas och Petra. Det var inte alls lika jobbigt som jag trodde det skulle bli, vi gick där en stund (4 timmar) tog en fika, gick en stund till (2 timmar) och avslutade med en bra stund i kö och Burger King. Och vi var inte där förän typ lunchtid..? Så vi fick stå i kö för att komma in.. dock bara i 20 minuter, eller så. Vi hittade en del.. och jag är nöjd med trippen!

På fredag ska vi till Flen, det ser jag sjukt mycket fram emot! Träffa mamma och pappa.. och BRORSAN! Som förövrigt - äntligen - har fått fast jobb! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar