måndag 23 september 2013

Gästis

Japp, såhär ser det ut. Skjulet! Ett cykelförråd som vi gjorde om till mitt krypin när vi köpte huset i Flen för några år sedan.. närmare tio år sen..? Jag fick bestämma alldeles själv vilka färger väggarna skulle ha. Så det blev grått med en svart fondvägg. Det finns två rum i Skjulet. Det lite större, gråa, rummet och ett litet rum där det fick bli vinröda tapeter.
Jag var allt lite (mycket) svart och svår för några år sedan. Haha, t.o.m. svarta tak- och golvlister. ;)
När jag flyttade hemifrån så tog min bror över Skjulet och spraymålade samtliga väggar. Där fanns både krokodiler marijuanablad, boombox och rullatorer.  Det "vinröda" rummet har blivit ljusgrått och vitt.. men detta rummet ser fortfarande ut som en knarkarkvart (trots att det aldrig varit det) med diverse konstverk kvar. "Som minne" säger morsan.. hmm..?
Idag är Skjulet gäststuga. Mestadels åt oss.. och detta är vad man ser från sängen. :) Tjusigt..? Nä. Men hemtrevligt. Like old days!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar