söndag 13 april 2014

Oppa!

Japp, jag har börjat träna. Eller börjat och börjat.. jag har hunnit träna två gånger. Men vad kul det är!
Otålig som jag är så vill jag dock se resultat, inte bara kroppsligt, utan på maskinerna jag tränar på. Tar jag 75 kg i benpress ena veckan så vill jag kunna ta 85 kg nästa vecka. Men på gymmet där jag tränar finns det inga papper där man kan göra anteckningar, så jag håller inte reda på vad jag kunnat lyfta och inte.. och jag ORKAR inte några jävla appar. SÅ! Jag fixade ihop ett eget träningspapper. Fult som stryk blev det, men jag kan se resultaten, svart på vitt.. eller blått på vit, beroende på vilken penna jag använder (höhö?). Jag gillar resultat.. mmh..


Som sagt, mina skills med Word är i lägsta nivå. Men vad gör det om hundra år?
Nu längtar jag som fan till nästa träningspass, som förmodligen blir på tisdag. IH! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar