tisdag 11 juni 2013

På säkra sidan

Har nu köpt retainers. Fem stycken.. man kan inte få för mycket! Retainers, undrar ni som inte snackar pierciska? Jo;
Jag har ju, som många vet, piercingar. En i tungan och en i septum/näsan.. och order från dom flesta håll säger att man inte ska ha några piercingar på kroppen när man ska föda.
P.g.a. att det kan bli komplikationer så jag kanske kan behöva sövas och kanske återupplivas med sånadär "CLEAR!-saker". Metall + elektricitet = inte bra. Massa brännsår..
..och nervös som jag är så törs jag inte åka in till förlossningen och HOPPAS på att jag överlever, så köpte jag retainers. Plastpiercingar som inte tar mycket plats och som inte ger några brännsår. Dom kan jag stoppa in i hålen när det är dags, och slippa ta om när hålen har växt igen (vilket dom gör i både näsa och tunga, tar bara ett par timmar). Smart va?

Jag tycker att jag är ganska smart iallafall. Jag vill verkligen inte bli av med mina piercingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar