onsdag 19 december 2012

Hallojsan

Onsdag idag, och ikväll ska det firas lilljul med Mathias mamma, mormor och morfar. Och Viktoria? Och eftersom jag inte är någon hejare på att baka, så har vi varken lussebullar eller pepparkakor, så det får bli äppel(smul)paj med kanel, som vanligt.. kanelen får representera julen, då.

ÅH, DET SNÖAR!

Eh, ja, lilljul. Jag bad Susanne (Mathias mamma) ta med sig sina recept på Rocky Road och Mozartkulor till ikväll, för det blidde ingen bakning med tvillingarna. Dom skulle baka idag (och inte imorgon, som jag först trodde), och jag vill hellre fira lilljul.. så jag får klara mig själv! Men det ska la gå? Det kan juh inte gå värre än åt helvete.


Onsdag, alltså. Bara torsdag och fredag kvar, sen är det tamigfan lördag! Wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar