måndag 17 december 2012

Snart så

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi ska åka till Flen! Okej.. 5½, om man räknar med att det är ett tag kvar på denna dag och vi inte åker förän på eftermiddagen på lördagen. 6 dagar..? Skitsamma!
Det känns inte som att det är jättelång tid kvar iallafall!

Och på torsdag verkar det vankas julgodis-bakning hos Mathias syster Jessica. Hon och hennes tvillingsyster ska lära/hjälpa (eller ja, dom ska baka och jag frågade om jag fick vara med, så dom kunde visa hur man gjorde) mig baka Rocky Road och Mozartkulor.
Innan jag firade jul hos Mathias familj så har jag inte ens vetat att dessa godisar existerar. Men jävlarns vad gott det är! Man får verkligen hålla fingrarna i styr när brickan med godiset ställs fram!

1 kommentar:

  1. Sv: bilderna är tyvärr inte tagna idag, utan förra fredagen. Här är det mest is med :(

    Du har mitt nr så hör av er om ni orkar/har tid att ses!

    SvaraRadera