söndag 2 december 2012

Typiskt

I morse (jaja, förmiddags, runt halv elva) var jag ute med hundarna på morgonkisseriet.. och medan jag gick där runt huset och lät hundarna göra sitt (i ca en decimeter nysnö, som är alldeles pudrig) så fann jag en massa potentiella fotografier omkring mig! Ni vet, det där härliga ljuset, på fina vinterförmiddagar..?
Solen var iallafall påväg upp och la ett väldigt fint ljus runt vår bostad.. SÅ, när hundarna gjort sitt så dumpade jag av dom inomhus och letade fram min systemkamera och trampade ut i snön igen! Glad i hågen!
Men tror ni våra postlådor gnistrade lika fint som dom gjorde fem minuter tidigare..? Eller trädet med rosa och orangea bär hade samma skuggningar? Nejfan.. solen var snabbare än mig och måste ha varit i ett sista-sekunden-läge när jag var ute.. för ingenting var lika fint (fast fortfarande jävligt vackert) i ljuset som lyste när jag väl hade kameran i högsta hugg!
Baske mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar