tisdag 13 maj 2014

Trötter

Idag var jag och anmälde mig på blodgivarcentralen. Så om ungefär, sisådär, två-tre veckor så kommer jag (om alla prover ser bra ut) bli kallad för att ge mina första fyra och en halv (?) deciliter blod. Känns bra! Det är något jag velat göra länge, men har liksom inte fått arslet ur vagnen.

I övrigt så har dagen känts ganska jävla opepp. Jag var så trött mitt på dagen så jag skulle ha kunnat somna stående. Som tur var så var Juno ungefär lika trött, så hela familjen slängde sig i bingen och sov bort en och en halv timma av eftermiddagen. Välbehövligt dock! Juno sover dåligt, sen en vecka tillbaka.. nu har vi dock fått reda på anledningen. En tand på överkäken är på g. Märkte den igår, idag har det så gott som spruckit igenom tandköttet. Så förhoppningsvis sover hon bättre fr.o.m. ett par dagar framåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar