torsdag 1 maj 2014

Shoppingsug

http://www.crazy-factory.com/index.php

Till bröllopet - och annars också - vill jag ha nya pluggar till öronen. Men snålfan som jag är så vill jag inte lägga 150-200 spänn per plugg, vilket man får vara beredd att göra om man vill ha träpluggar - som jag helst använder.
Hittade dock denna (tyska?) sida (bilden är en länk, tror jag, om jag lyckats länka som man ska) där träpluggar är sjukligt billiga! Och snygga som stryk! Blir nog till att beställa ikväll. Yup!


Att lite snyggt byta ämne; igår vart jag väldigt imponerad av våran unge. Vi hade vänner över på grillning, vilket inte händer så ofta så att Juno är van vid andras röster och det liv det faktiskt blir när man är sex personer som pratar i munnen på varann.. men det blev läggdags för lillfisen, hon somnade klockan nitton och trettio, vaknade en stund senare och gastade lite, sen somnade hon igen och vaknade inte förän kvart i sju imorse. Trots livet uppe på övervåningen. Det är våran Juno det. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar