fredag 14 september 2012

Diciplin

Det regnar. Och blåser småjävlar.
Men det är rätt gött. För då kan jag sitta här, framför datorskärmen, utan att få dåligt samvete över att inte vara ute i solskenet!
Egentligen skulle jag sätta på lite musik, för att sedan gå och damma lite, och kanske dra fram dammsugar'n. Men som vanligt så kan jag inte hålla mig till det jag ska göra!

Ikväll flyttar Niclas, Petra och barnen in i sitt hus och jag ska la försöka hjälpa till så gott som det bara går. Madde (en av Mathias yngre systrar) tänker nog dessutom komma hit på kaffe! Och så blir det nog lite vin och Tekken6 ikväll, med Hannes.
Imorgon ska vi till Erikshjälpen (en secondhandbutik, sjukt bra och billig) och leta efter ett knivställ.. till alla köksknivar. Förhoppningsvis hittar man juh något annat också.. ni känner juh mig. Shoppaholic! ;) På kvällen ska vi på middag hos våra vänner Olle och Teresia. Dom kommer säkert hitta på något riktigt gott i lchf-stil, då dom kör den dieten. Blir juh skitbra! Med tanke på att jag gått upp ÄNNU mera i vikt (trodde fanimig inte att jag skulle kunna det) och jag vill ändra på flertal delar i mitt liv (så som lathet, omotivation, mat, godis/chips-sug, bristen på diciplin o.s.v.). Det är juh bara så jävla svårt! BAH!

Aja, skitsamma! Städning nu då..? En kaffe till bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar