onsdag 11 juli 2012

Onsdag

Idag har jag pratat mycket med Mathias i telefon.. varit lite ledsen, varit lite glad. Men nu känns det iallafall bra. Bättre! Jag må vara aplöjlig som nästan går under utan honom, men det är la det som är bra med att vara borta från varann? Jag menar; jag saknar t.o.m. att han ligger och drar sig i sängen på morgonen när jag håller på att hungra ihjäl ute i vardagsrummet! Eller att han ligger och kommenterar hur sjukt töntig kärleksfilmen jag valde var. Eller att han gnäller om hur jävla långsam och sjukligt noggrann jag är med smöret på mina frukostmackor.
Jag saknar iallafall, som fan, att få pussa och krama honom!

Idag har jag ätit frukost i form av köttfärslimpa med svampsås hos mormor. För henne och mamma var det juh självklart lunch. Men för mig; frukost. Gott som fan var det iallafall, varesig det var frukost eller lunch. Frukosten (mackor och ett glas juice) får jag la käka till middag. ;)

Medan jag drack min nödvändiga kopp med kaffe tidigare idag kollade jag på filmen Beastly, och under typ halva filmen bet Vilma mig i fötterna, morrade åt mig och gjorde allt hon kunde för att få i gång mig på lekhumör. Så när filmen var slut tog jag med henne och frisbeen ut i parken i tio minuter. Nu ligger hon raklång under min stol och sover. ;) Värmen tar kol på både henne och mig och nu när solen t.o.m. tittar fram lär det inte bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar