torsdag 12 juli 2012

Overkligt

Jag läser bloggar. Inte jättemånga, men ett par stycken.. som jag läser några gånger i veckan. Vissa oftare än andra. Bl.a. följer jag Colorelle dagligen. Samma med UnderbaraClara. Dels för att det är roligt att läsa och titta på bilderna på deras bloggar. Men mest för att dom är lika inne (om inte mer) på loppis/secondhand som jag är. Jag handlar inte mycket på loppisar/secondhand, men älskar att fynda när jag väl gör det!
Dessutom följer jag Caty för att hon är färgstark och jag gillar hennes stil, Foki för att det är coolt att en så liten (ung) tjej åstadkommit något så stort som att flytta till värsta lyan i Thailand (med eller utan föräldrarnas hjälp) och startat ett eget klädföretag. Lady Dahmer.. bara för att hon är cool! Hon kan vara lite extrem ibland, men man blir förjävla glad av'na!
Sen läser jag juh Riikkas blogg, bara för att jag känner henne. ;)

Sen har jag ingen aning om vart jag ville komma.. eller, jag ögnade just igenom Hannas (Big Brother) blogg. Hon är (väldigt) extrem och ibland undrar jag om hon ens är på riktigt.. tänkte skriva om hur mystisk jag tycker hon är (på ett negativt sätt, och i andra ord). Men struntar i det.. eller jag struntar i detaljerna. För jag har hört att man är en dålig människa om man klankar ner på andra..
Men kan inte ni undra ibland.. ifall vissa är på riktigt? Vissa verkar så.. overkliga? Finns såna personer på riktigt, eller är det bara spel/teater?

Sen är jag la inte rätt person att snacka.. jag ser inte 100% bra/normal ut. Kanske 35% bra. Högst. Men jag är på riktigt. Tror jag..?

1 kommentar:

  1. Ha ha vilka funderingar du har :P Men visst, ibland undrar jag om människor verkligen är på riktigt eller om dom ska typ hoppa och bara taaadaaa det var på skämt! :P

    SvaraRadera