söndag 15 juli 2012

Sådärja

Nu har jag packat en låda till.. med masker och ljus och sånt skit. Bara för att.. liksom ha gjort någon nytta idag. Snart har jag packat hela lägenheten. ;) Och vi flyttar först den första september. Men vad gör det om hundra år? Jag vill spendera så mycket tid som möjligt med Mathias sen, så det är liksom lite värt att bo en stund i en flyttlåda.

Jag står mellan två alternativ angående veckan efter nästa helg;
Ska jag åka med Mathias till Vargön på söndag kväll, så jag inte saknar ihjäl mig ännu mera efter honom (och så han får vara med om lite mer av Esters första tid hos oss)? Eller ska jag stanna i Flen, och åka med honom efter min födelsedag..?





Gaaaaaaaamla bilder på oss två. :) Från vårat första år. <3

5 kommentarer:

  1. Varför skulle du inte åka? :)Om du ändå är ledig å åk med?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaadu, jag vet inte. :P Umgås lite med folk omkring här? Eftersom jag ska till Vargön i två/tre veckor efter min födelsedag. :P
      Men jag kan inte tänka mig hur det skulle kännas att INTE följa med honom på söndag... jag hade nog dött lite inombords.

      Radera
    2. Följ med! Det är min röst. ;)

      Radera
  2. Pojkvännen din!16 juli 2012 kl. 16:52

    Väldigt mycket hår på huvudet. Ser ut som att allt har växt på bröstet nu istället :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktig karlakarl med andra ord. ;)
      South Park går nu, i bakgrunden.. tänker på dig! Dom sjunger "Sexual harassment panda". Har inte sett det avsnittet än, men med tanke på att du brukar sjunga "Sexual harassment panda" så antar jag att du sett det. ;)

      Saknar dig, Mattis. <3

      Radera