torsdag 12 juli 2012

Regnväder

Jag börjar jobba kl 16, det märks på vädret. Han där uppe bestämde sig att starta regnet lagom till jag ska gå till jobbet. Japp, gå. Tur där finns paraply. ;) Men blöt blir man juh i vilket fall..
Eller som bilden i ett tidigare inlägg; Some people feel the rain, others just get wet. Kloka ord, egentligen. Men jag både känner regnet OCH blir blöt. Inte okej.

Idag har jag spelat en massa sims, duschat kallt och packat lådor! Det har varit ganska långsamt.. men vad gör det? Mathias ringde och väckte mig imorse; "Sitter du på sängkanten nu? Inte? Sätt dig upp! (...) Sitter du nu?", eller ordet morgon är juh olika från person till person. Kl 10 räknas som morgon för mig, men som förmiddag för andra. Iallafall; snacka om humörhöjande att få höra hans röst.. mitt morgonhumör var (nästan) som bortblåst! Japp! :) Guld värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar