tisdag 3 juli 2012

Shoppaholic

Över Facebook, i natt, frågade jag Mathias om vi kunde åka till Eskilstuna och titta lite efter ett par finskor till mig. Ni vet, typ pumps, eller något liknande. Inte för hög klack, men ändå klack. Gärna svarta.
Tror ni jag köpte några finskor?
En ljusblå jeansklänning från Monki, ett linne och en stickad tröja från JC, ett par kostym/mjukis/alibaba-byxor och flipflops från H&M, ett par gladiatorsandaler från Din Sko. Tandpetare från Clas Ohlssons. Men bäst av allt! Eller kanske inte bäst.. men ja, jag vet inte; ett par inlines! Med snedslitna hjul/däck, dock (dom är bara att vända på tydligen, säger Mathias). Men för en hundralapp på Myrornas så är det överkomligt för någon som har stått på ett par inlines typ tre gånger i hela sitt liv. Så nu ska jag lära mig åka, bannemig! Så jag/vi (Mathias har redan ett par) kan åka ut på en tur med hundarna! Är jag knäpp om jag tycker det skulle vara romantiskt..?

Jag skulle dock vilja ha både hjälm och knä/armbågs/handleds-skydd. Gärna en kudde på rumpan också.. men Mathias säger att han inte tänker åka med mig om jag har det.. vad fan, liksom..?

2 kommentarer:

  1. Haha! Härlig shopping! Jag måste nog också tycka att de e lite romantiskt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA! Visst är det. Han lite stabilare på sina inlines, och jag värsta klumpeklossen som han tar hand om. ;)

      Radera