söndag 8 juli 2012

Saknad

Jag saknar ihjäl mig efter Mathias. Det jobbiga är att han åkte i fredags.. idag är det söndag. Med det menar jag; det är tolv dagar kvar innan jag får träffa'n igen. Hur i hela helvete klarar folk av distansförhållanden?
Det är så fruktansvärt tomt i både säng och soffa utan honom. Det är fruktansvärt tomt i hela denna jävla lägenhet. Det är tomt i vardagen (i skrivande stund helg).. BLÄH!

För att tänka/skriva om något annat; när jag för någon timma sen låg och tittade på TV så såg jag något i ögonvrån. Det satt en duvjävel på balkongdörrströskeln! Vad fan är det med duvor, egentligen? Först duvorna som försökte sno våran mat på McDonalds här om sistens och nu denna? Jag gillar inte duvor!
Som tur var så hoppade den ner från tröskeln på rätt sida; utomhus! Den pickade lite på balkonggolvet och försvann sen bakom väggen.. Fasiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar