tisdag 2 april 2013

Besvikelse

Jag kan inte bli mer besviken på mig själv när jag glömmer saker och ting nu för tiden..
T.ex; jag sa att jag skulle ringa till Grafiten och undra över vårt inflyttningsdatum, ifall det blir första maj, eller sista april. Men gjorde jag det..? Nej. Jag kom på't vid tre, och då fick jag inte tag på dom.
Innan den sista mars skulle jag ha ringt till arbetsförmedlingen för uppföljning. Tror ni jag gjorde det..? Nej. Det glömde jag totalt bort, jag hade sju dagar på mig att ringa. Jag glömde samtliga dagar.. och imorgon måste jag då alltså åka till arbetsförmedlingen och personligen bekräfta att jag fortfarande är arbetssökande (plus att jag blir utan ersättning under dessa två dagar; första och andra april).

Min hjärna är totalt ur funktion.. men jag fick förklarat för mig, av en granne, att det finns något som kallas graviditetsförvirring. Så jag skyller på det.. och försöker bli mindre arg på mig själv..
..för hur svårt ska det vara.. inte ens det (ett par samtal) fixar jag utan krångel..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar