tisdag 9 april 2013

Nörderier

Som ni läste igår så spenderades gårdagen med att packa lådor. Det ska jag fortsätta med idag, men jag tog sovmorgon och fastnade sedan framför tre avsnitt av serien Gossip Girl. Är inne på fjärde säsongen nu. En ganska töntig serie om överklassfolk - i New York - med sjukt mycket problem, men oj vad beroendeframkallande vissa serier är. ;) Speciellt dom dåliga. Eller..?
Det är problemet med mig (och Mathias); att när jag/vi väl börjar kolla på en serie så är vi fast.. om vi nu fastnar, vill säga. Så vi kan avverka en hel säsong på ett par, tre dagar. Vilket jag egentligen tycker är ganska mysigt, t.ex. när ett avsnitt är slut och klockan är över läggdags och vi tittar på varann; "Baaaraa ett till, sova kan vi göra imorgon kväll..!". 
Nu är Gossip Girl min "egna" serie, som jag har som min frukosttidning på vardagarna. ;) Så Mathias slipper sena kvällar med True Blood eller Sons of Anarchy..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar