måndag 29 april 2013

Hallå!

Imorgon går flyttlasset.. klockan åtta på morgonen får vi hämta nycklarna till nya lägenheten. Igår kväll var jag så trött på allt som har med flytt och flyttstädning att göra så jag kände för att börja böla på stört! Idag känns det ganska okej.. faktiskt. Det finns en ände.. jag ser ljuset i (den jävligt långa) tunneln.

I fredags fick jag f.ö. en ny mobiltelefon! Jag har ju alltid tänkt att jag skulle satsa på en Samsung Galaxy s2, den billigare av dom två jag var sugen på. Men i fredags morse så ringde Mathias och berättade; "Jag fick mycket mer i semesterersättning från Sita än vad jag hade tänkt mig, så ikväll är det du och jag som åker och köper en Samsung Galaxy s3 till dig!". Glad i hågen, som den prylbög jag är, gick jag med ett flin på läpparna hela dagen! Och pricken över i; dom hade en drive på Elgiganten då dom sålde s3:an, med 4G, en tusenlapp billigare. Gogogo!
Så nu sitter jag här, som ägare till en superdupermobil! Och japp, jag skryter! För det är första gången jag faktiskt har en sån (en superdupermobil).. alltid annars har jag nöjt mig med det billigare och lite mindre superduper. Men jag är lycklig som har en karl som är villig att skämma bort mig ibland.. Puss på honom! <3

Och förresten.. jag tror inte vi kommer ha tillgång till internet till en början.. så det kommer fortsätta vara lite paus häromkring bloggen. Om jag inte får för mig att blogga från (superduper)mobilen, vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar