måndag 22 april 2013

Stress

Ärligt talat så orkar jag inte känna mig stressad nu, men är nog tvungen att göra det ändå. Våra förhoppningar säger; "Ge oss nya lägenheten i helgen!", men det kan bli så att lägenheten blir vår den andra maj, på torsdagen.. vi ska vara ur vår nuvarande den första. Hur nu det ska gå till.

Nejdå, enligt lag så har vi rätt att ha kvar lägenheten till den andra maj.. dom kan ju inte kasta ut oss på gatan? Eller..?

Iallafall! Det är ett bottenlöst fall, detta; att försöka få ordning på alla prylar som ska med till vårt nya hem. Sen ska man försöka städa ordning på ytorna som syns under allt bråte. Nackdelen med att flytta!
Nu ska jag ringa till vår nya bovärd (igen!) och bekräfta flyttdatum. Sen blir det till att skura ur garderoberna. Yay!

1 kommentar:

  1. Åh fy jag håller med dig, jag hatar verkligen att flytta. Det var hemskt, och då var jag inte gravid :P

    Jag har provet i början på Maj, så det är snart det! :D Jag är så nervös så jag nästan kräks av tanken :S

    SvaraRadera