tisdag 9 april 2013

Woop

Jag ska till Fle-heen den sjuttonde april! :) Lite nervöst att åka tåg, måste jag säga. Men det kommer gå bra, tror jag! Har ett byte i Herrljunga där jag har åtta minuter på mig att knalla till nästa tåg.. och känner man SJ rätt, så lär jag få kuta som ett svin till det tåget.. eller missa det överhuvudtaget p.g.a. förseningar och massa sånt skit! Men man ska la inte ha förutfattade meningar, antar jag.. även om det är svårt att inte ha.

Hannes är schyst och bor hos oss från onsdagen till fredagen och tar hundarna åt mig, så jag får komma iväg. :) Så får grabbarna dessutom lite tid för sig själva på kvällarna.. och slipper den griniga satmaran som tycker att dom spelar alldeles för mycket Halo. ;) Win - win! Synd bara att det är vardagar, då Mathias jobbar och måste passa tider och skit. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar