måndag 8 april 2013

Flyttlådor

Jag packar lådor.. men var tvungen att ta en paus och "tanka" lite. Sen kände jag för att sitta här, vid datorn, en stund. Det är skönt att ha det mesta gjort, med packningen, alltså. Så man slipper stressa i sista sekunden.. det är ju trots allt bara tre veckor kvar till flytten! Och ärligt talat så är det värsta som finns att flytta opackat.. ni vet; när det ligger prylar högt och lågt och överallt.. förutom i bananlådorna. Har varit med om ett par sådana flyttar (inte mina/våra egna), och det är fasiken inte kul! Behöva gå och fråga; "Ska den här med? Kastas? Denhär då? Men den låg under soffan?". Usch!

Sååå, eftersom jag inte kommer kunna vara med och hjälpa till så mycket under självaste flytten, så vi hört från allt och alla att preggon inte ska bära tungt, så kompenserar jag det med att allt ska vara packat och klart dagen D. Gärna städat också! Förhoppningsvis går det lika simpelt denna gången, som när vi flyttade hit till Vargön. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar