tisdag 16 oktober 2012

Gudarsskymning

Idag känns som en bra dag, faktiskt. Jag har inte gjort något utöver det vanliga (alltså ingenting), men idag känns det mesta bra.. rätt bra!
Jag har varit och postat kassakort till a-kassan, lämnat över ett mobilskal till min svärmor, tränas Ester (och Vilma) på att vara själv(a) hemma. Det där med kassakort har jag varit slarvig med.. dom borde jag ha skickat iväg för längesen. Men då jag äntligen har gjort det så lättade en sten från hjärtat (och hjärnan)..

Nu sitter jag här, vid datorn, och ska spela en skvätt Sims.. när Mathias kommer hem ska vi upp på berget och chilla lite med hundarna. Sen ska jag fritera chicken nuggets. :P Det står att man ska "baka" dom i ugnen, men då blir dom ju alldeles mjuka och degiga! Tacka vet jag friterat! Det nyttiga valet! .. eller?

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar