måndag 29 oktober 2012

Halloj

Mathias whinade igår, över att jag inte bloggat så bra som jag borde ha gjort det senaste. Så nu skriver jag lite här.
Det regnar som fan här.. som vanligt. Jag har varit i Flen mån-fred, veckan som var. Jag är förkyld och gnällig. Jag är sjukt sugen på att spela The Sims. Jag köpte sånadär kryddclips med magneter, så man kan fästa kryddburkarna på kylskåpet, spisfläkten eller på en magnettavla (som i mitt/vårt fall kom med på köpet (NÖJD). Idag fyller min svärmor år, så igår var vi där och käkade smörgåstårta och maräng/daimtårta. Jag bytte även till vinterdäck på våran bil! Tänk vad roligt det var, jag och Mathias tillsammans.. bytte däck. Jag gjorde grovgörat och Mathias berättade efter hand vad som skulle göras och räckte mig saker/verktyg jag behövde. Romantiskt! Nästan som att laga mat tillsammans! Jag köpte - i torsdags - en BluRayfilm till Mathias.. för att vara en bra flickvän! Wrath of the Titans. Men tamigfan att han laddade ner den och tittade på den samma kväll som jag köpt filmjäveln! Så mycket för en överraskning! 

Typ. Nu har jag bloggat. Lite.
Jag ska dra med mig hundarna ut i regnet så dom får kissa och kanske göra nummer två.. sen ska jag spela sims i ett par timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar