måndag 15 oktober 2012

Lista

Du heter: Emelie.
Smeknamn: "Pemlan".
Låt som när du är ledsen sörjer till? När jag är ledsen försöker jag lyssna på sådant som gör mig glad. Så.. blandat?
Beroende av: Kaffe och salt.
Vad tror folk om dig? Att jag är glad och väldigt pratsam. Men att jag blir alldeles för grinig om jag inte får som jag vill. Kort stubin!
Stämmer det? Förmodligen.. för det är sån jag är.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina tänder.
Hur imponerar man på dig? Man är inte som alla andra. Som när jag träffade Mathias i Bulgarien; alla andra killar (och tjejer) gned sina genitalier mot ens ben och åmade sig som en full magdansös.. men Mathias körde på med gräsklippar'n, stor boll liten boll och fiskespö't. Plus att han kunde göra the human flag på strippstängerna på nattklubben Den glade Viking. ;) Bild lånad, då.. såklart!

Brukar du skratta för dig själv? Självklart!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Låter mycket bra :) blir väll inte lika mkt pengar som vanligt men räcker lite iaf :) pussar.
Var bor du? Vargön.
Trivs du där? Jovars, lite ensamt ibland. Men annars så!
Har du haft sex idag? Nope.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Mathias.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att det var tråkigt att Ester kissade i sängen.
Antal timmar sömn inatt? Elva, kanske?
Sov du ensam? Nope.
Brukar du komma i tid? Oftast! Helst lite tidigare.
Hur känner du dig nu? Jovars.. jag är osams med Ester, men annars så!
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och grönt.
Vad tycker du om fötter? Att dom är ganska, väldigt äckliga!
Vad saknar du? Mamma och pappa, bruschan, jobb.
Hade du en bra kväll igår? Jovars, Mathias och jag glodde på Robin Hood och käkade chips.
Favorit dryck på morgonen? Apelsin/Äpple/Mandarin-juice från Bravo.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt tjugotre-snåret.
Är du blyg? Nä! Eller beror på.. jag är blyg vad gäller min kropp, men inte vad gäller sociala grejer.
Sysslar du med någon idrott? Nää. Men vill börja träna.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp!
Har du spytt offentligt? Japp!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Stå och kissa!
Är du nöjd med ditt liv? Kan bli bättre!
Är du bortskämd? Japp! Negativt.. förmodligen därför jag blir tjurig så fort jag INTE får vad/som jag vill. ;) Eller ja, jag är juh inte mer bortskämd än andra! Faktiskt.
Vad gör du i morgon? Spelar sims. Åker nog upp till berget med hundarna.
Vad är det värsta du vet? Mansgrisar, spyor, isterband, fästingar m.m.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag vetejfan på den frågan alltså.. det beror på!
Vad är det finaste du fått? Ett brev från min mamma på min 18-årsdag.
En speciell dag du minns? Den dagen/kvällen han (Mathias, såklart) stod där, högst upp i trappan mellan chilloutbaren och dansgolvet på Den glade Viking.
Du samlar på? Sims-spel.. eller..?
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma!
När grät du senast? I lördags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus och köpa en Mini Cooper.
Vill du gifta dig? Japp, jag SKA gifta mig!
Vill du ha barn? Självfallet. Två, kanske tre stycken. ;)
Är du musikalisk? Haha..? Nä.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp! :D
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Några gånger, jaa..
Biter du på naglarna? Nej, jag har velat börja, och har då provat.. men det var inget för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar