måndag 15 oktober 2012

Jävlar

Eftersom min fantasi ligger ihopvikt och undanstoppad någonannanstans i lägenheten så fyllde jag i en lista, som ni ser i tidigare inlägg. Totalt ointressant att läsa, enligt min egna åsikt, men rätt kul att fylla i!

Idag fick jag en rejäl sovmorgon! Tio och femtiofem visade klockan när jag vaknade.. jag har alltså sovit i elva timmar! GÖTT! Meeen.. jag känner fortfarande att jag vill sova mera! Jag är trött och jag vill vakna av mig själv, och inte av Ester eller Vilma eller en ringklocka (vilket inte behövs när man har Vilma och Ester).
Men, vadfan?! Elva timmar får duga, så länge. ;)

Ester gjorde sin matte stolt nyligen, genom att sätta sig i gästsängen och KISSA! Vadfan?! Hon klättrade alltså upp i sängen och kissade! Jag trodde hon skulle lägga sig och sova, som hon brukar, men NEJ! Dock, om man ska se saker lite positivt, så kissade hon på täcket, så det mesta kom ju där.. och det går ju lätt att tvätta. Men ändå? Att kissa i sängen är INTE okej, och det fick hon veta.. så nu är vi osams, hon och jag! Eller jag med henne iallafall..

Nu ska jag strax iväg och panta flaskor och köpa grejer så jag kan göra stuvade makaroner och köttbullar ikväll. :) Men först; hänga (tvättad) tvätt och slänga in lite (blöta) sängkläder i tvättmaskinen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar