torsdag 4 oktober 2012

Hard work

Jag är, som många vet, inte speciellt rädd för småkryp. Men idag, för en stund sedan, hade jag någon skorpionliknande spindel i huvudet. Trodde jag! Det var en hjortlusfluga! När den landat på sitt "värddjur", i detta fall mig, så släpper den vingarna (den var utan vingar, därför trodde jag det var en spindel). Och suger blod! Usch. Det kliar på hela kroppen!

Sådärja.. nu har jag klagat lite också.
Senare idag, kl 14:15, ska jag vara på Arbetsförmedlingen. Ser nu att jag, förutom att skriva in CV på deras hemsida, skulle ha skrivit och skickat in ett separat CV och personligt brev. Dags att börja nu kanske..?
.. och att köra bil inne i Vänersborg. Inte min bag! Jag gillar det inte! Det är som sagt enkeljävlariktat överallt! Men jag lyckades juh sist, så varför inte idag också..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar