torsdag 4 oktober 2012

Som fan

Nu har jag slängt ihop ett CV och ett Personlig brev. Fan vad jag är bra!
På tal om det så kanske jag skulle leta upp mina betyg, också..? Huj, vad mycket det vart att tänka på nu!

Jag ska juh få lite hjälp och coachning när jag är på AF idag.. tror jag? Så han får la kolla igenom mitt CV, och tycka och tänka lite. Min handläggare alltså.. eller heter det handledare? Skitsamma! Min "person" på Arbetsförmedlingen.

Jag ska hoppa in i duschen lite snabbt och duscha bort lite hjortlusflugebakterier.. sen käka lite lunch och åka! I mammas lilla bil!

2 kommentarer:

  1. Fy faan för att ha med arbetsförmedlingen att göra. Jag är faktiskt väldigt orolig för hur det ska bli i framtiden om jag inte får något jobb ifall vi flyttar.

    Kan inte du skriva ett inlägg om hur du vågade att flytta med Mathias så långt bort, utan jobb? Nu kände ni juh visserligen folk i Vargön men ändå. ÅNGEST!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart kan jag det. :) Ikväll eller imorgon.

      Radera