onsdag 17 oktober 2012

Monster

Japp. Jag är officiellt ett monster enligt hundarna. Först; klippte jag klorna på båda två (som gick bra, trotts att Ester fick lite smått panik).. sen när jag satt här (vid datorn) i godan ro, så hör jag att Vilma gnager på/grejar med något bakom mig i soffan. Hundfanskapet ligger och gnager på min mormorsfilt som mamma har gjort till mig! Nu hann hon inte gnaga sönder så jävla mycket förrän jag röt åt'na .. men Vilma, liksom.. hon vet bättre!

Kan det vara så att hundar tänker; "aamen, hon gnager ju på filtarna och kuddarna! Varför får inte jag"? Det var liksom hundra år sedan hon gnagde på något (som hon inte får gnaga på) senast.. och nu helt plötsligt gör hon det. Aja, förmodligen har det la att göra med att regnet har stått som spö i backen hela dagen.. så vi har inte varit ute någonting, typ.. förutom för att kissa och skita. Typ..

1 kommentar:

  1. Ruuligt att du kommenterar! Tråkigt att du är anonym. Lots of love!

    SvaraRadera