onsdag 15 maj 2013

Kartong

Jag har en enda flyttkartong att packa upp. I den finns saker som har legat intryckta i en skrubb under trappen i gamla lägenheten. Idag har vi ingen skrubb under trappen, så jag har ingen jävla aning om vart jag ska lägga allt skit som finns i den lådan.
Men man får la göra på bästa sättet; sätta på hög volym på favoritlistan (har olika favoritlistor varje dag) på Spotify och bara börja packa upp och knöla in skit där det får plats. Alternativt kasta!

På fredag kommer brorsan och Selma hit och stannar över helgen. På söndag är det dessutom konfirmation klockan elva, för Viktoria (Mathias lillasyster).. vilket jag inte hade en aning om (förrän i söndags), så det är dubbelbokat. Men jag väljer nog att inte gå.. och få spendera lite extra tid med min lillebror (om inte dom väljer att dra hem till Katrineholm tidigt).

Ja, musik var det ja, och låduppackning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar