tisdag 14 maj 2013

Trofast


Mamma ärvde denna av min morbror (tror jag?), utan backar. Hon är mysig hon, min mamma. När morbror flyttade snodde hon åt sig den plus två lådor med sagoböcker (<3).
Nu har hon iallafall målat den vit och när dom kommer hit nästa gång (vilket jag hoppas är snart) ska vi till nyöppnade IKEA i Uddevalla och köpa lite färgglada backar till den. Det kommer bli så fint! :)

Nu kommer det ju ta ett tag tills ungen kommer ha ett eget rum, men jag längtar som en gnu tills vi kan inreda ett färgglatt och jättebarnsligt krypin till lillknodden!

Sjukt bra med mycket förvaring, förövrigt. ;) H-n kommer inte vara nådigt bortskämd vad gäller leksaker, med tanke på att h-n redan har en låda med leksaker hemma hos mamma och pappa. Plus en jättefin gammal gunghäst i trä (med hjul på!). Kan inte tiden gå lite fortare!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar