onsdag 8 maj 2013

Woah!

Idag cyklade jag ju till BM. Det tog ungefär fem minuter. Fem minuter. Det är en och en halv låt på min spellista på mobilen. Det kändes skönt som fan att slippa den där jäklarns bussen. Tio minuter gångväg till bussen, vänta i tio minuter (ja, jag vill vara ute i god tid) på bussen, femton minuter på bussen, tjugo minuter i väntrummet hos BM (p.g.a. att det inte gick bättre bussar). Nästan en timma, bara på att ta sig till BM från Vargön.. och nu tog det mig fem minuter att cykla. Åtta minuter om man räknar med upplåsning av låset och parkering/låsning av cykel när man kommit fram.

Skönt som fan att bo inne i Vänersborg! :)
Dessutom; hade jag cyklat tre minuter till så hade jag varit i Vänersborgs centrum.
Det är coolt! Det är den största staden jag någonsin bott i (haha, fail?)!

Jag är lite lycklig i ögat för tillfället. Hungrig också! Lunchmacka på ingång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar