fredag 31 maj 2013

Planer

Imorgon, om vädret tillåter, ska vi testa Restad Gårds frisbeegolf med några vänner. Det ska bli förjäkla kul! Jag har testat frisbeegolf ett par gånger förut och jag gillar't skarpt.. plus att jag är en jävel på't på Playstation Move. ;) Så håller du tummarna med oss till imorgon, så vädret håller sig på vår sida! Pliiz?
På kvällningen sen ska vi grilla, så där behöver vädret hålla sig även då.. jäklarns om det regnar. Det är mindre trevligt att grilla i regn, tro mig.. jag har testat!

På söndagen kan det regna hela dagen om det vill! Speciellt under den tiden vi knallar runt på.. wait for it.. IKEEEEAAA! Vi ska till nyöppnade IKEA i Uddevalla och skaffa på oss en liten spjälsäng och lite annat krafs. Sedan är deras ceasarsallad förjävla god! T.o.m. bättre än köttbullarna, faktiskt.

Så.. behöver jag säga att jag längtar till i helgen? Det är bara idag kvar, så behöver jag inte vänta längre. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar