onsdag 11 april 2012

Bildextra


Ville bara prova att lägga till en bild också. Bara för att. Så.. sådär, en bild fotad av mig.

Just nu är jag och hundskrället ensamma hemma, för karl'n jobbar natt. Det är rätt gött att kunna sitta här, vid datorn, utan att sambon tycker att jag är aptråkig.. men (fan) vad man saknar hans snarkningar. Sängen känns alldeles.. alldeles.. JÄTTESTOR, när man ligger där alldeles solo. I bästa fall har man hunden som sällskap, men hon tycker att jag rör mig alldeles för mycket när jag sover. Så hon väljer faktiskt (hör och häpna) hellre golvet än våran 180 centimeter breda säng. Dissad! Av en hund!

Jag ska bara smsa och berätta för min karl att jag fixat (ännu en) ny blogg.. sen slänga mig i sängen och läsa ett par rader i Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson (?). En helt underbart finurlig bok som alla borde läsa! Uppfattat?!

God natt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar