måndag 23 april 2012

Das Helg

Fredagen bjöd som sagt på Mustasch. Vi skulle, trodde vi, ha förfestat med Pappa, Tobbe, Dea och Deas kompis. Men det slutade med att Mathias och jag satt med varsin öl och varsin xbox-kontroll i handen och spelade Tekken6, fram till vi knallade (för oss själva) till Amazon. Mobbade..? Ja.
Men Mustasch spelade hejdundrande bra! Jag hoppade sönder min rygg, nacke och mina boots. Jag vart kallad för "fettokossa" av en gammal bekant, fick prata glada minnen med andra bekanta och hade en jävligt rolig kväll, trots att vi var lite mobbade och att jag blev påmind om att jag blitt en tjockis. Meeen hallå, jag fick krama Ralf (sångaren), två gånger!


På lördagen sov vi alldeles för länge, för att sen halvstressa i oss frukost och åka ut till stallet. Jag spenderade sedan tiden mellan 18:00 och 13:00 (på söndagen, och ja, jag sov över.. vi satt inte uppe tills dess) med mina bästa tjejer! Vi pimplade vin, snackade skit, spelade spel och skrattade enormt mycket! Jag har fortfarande träningsvärk i magen. Seriöst! En helt underbar kväll med tre underbara tjejer! Tack som fan!

Nu är jag självsammen hemma, med Vilma. Ska strax bre ordning några skorpor och sätta mig framför TV:n en stund. Jobb imorgon! 07:00-16:00. Sen ledig i två dagar! Lyx.. igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar