torsdag 26 april 2012

Torsdag eftermiddag

Mathias och Vilma sover i soffan. Jag sitter här.
Det är faktiskt ganska tråkigt.. måste jag erkänna. Men min karl är trött.. skönt för honom att sova. Vi satt juh uppe sent för att titta klart på säsong sju av Desperate Housewives (och han gick upp tidigt för att gå på utbildning).. Nu måste vi alltså vänta på att säsong åtta ska sändas klart på TV, för att sedan kunna kolla på hela serien i ett streck.. Orka vänta?

Idag ska vi åka till Lager 157 och lämna tillbaka en jacka jag köpte för ett par veckor sedan.. jag kommer inte använda den. Såå, varför inte be om pengarna tillbaka.. eller köpa något jag (han?) kommer använda?

Jag hittade förövrigt ett litet bord med två tillhörande stolar som jag (vi) skulle kunna tänka oss till balkongen. Trehundra spänn på IKEA. Vill man ha extra stolar kostar dom nittio spänn styck. Billigt?! Mhm..

Tänk er att få sitta på våran (jävligt) soliga balkong och dricka kaffe på morgonen/kvällen/närsomhest. Ni som vet hur våran balkong ser ut vet hur jävla smal den är.. så jag tror att detta bord skulle kunna passa ganska perfekt. Eller så kastar vi ut Klippan-soffan på den inglasade.. vem vet hur vi gör? Mathias tycker att vi ska kasta ut soffan.. men jag gillar den.. Den är mysig att sitta i. Eller att ligga i.. på balkongen. Vem har en soffa på balkongen, liksom?

Nu skriver jag bara för att få skriva.. det blir liksom inge bra. Så, nu får Mathias vakna, så vi kan dra till Lager. Heido!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar