söndag 15 april 2012

Ojsan hoppsan

För tio minuter sen när jag kollade läsarstatistiken (heter det så?), för idag, hade min blogg haft noll unika besökare. Igår hade jag tre unika besökare (en från Tyskland?). Nu, strax efter att jag länkat bloggen på Fejset; tjugoen! Det är cool, att folk faktiskt läser mina statusuppdateringar.. Ni bah; "haha! Nu ska jag gotta mig i hennes misär!" Men nej. (!)

Det enda jag kan gnälla på idag är min (mycket) onda rygg. Som förmodligen är ond för att jag sitter som en säck mjöl (eller bönor) här i våran kontorsstol från IKEA.. (Varför blir det ett sånt där rött sicksack-streck under "våran"? Om jag nu stavar/skriver så fel, kan någon förklara för mig hur jag SKA skriva? Jag vill lära mig nåt nytt idag!) Men å andra sidan har jag ont nånstans hela tiden.. måste ha nåt med min hypokondri att göra..

Undrar hur många som hälsat på mig nu då? Måste kolla! Heido!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar