lördag 26 maj 2012

Ärligt talat

Nu är ni sådär dåliga på att kommentera igen! Jag skriver juh iallafall inte för mycket för att ni ska orka kommentera. Eller?

Nej, men det är svårt att kommentera, jag vet. Dock läser jag bara Riikkas blogg, som jag kommenterar ibland.. om än allt för sällan.. eller vad tycker du Riikka? Annars läser jag bara "kändisbloggar", som typ Kissie och Underbara Clara. Och vad fan bryr dom sig om jag kommenterar eller inte..?

Jobbat delat idag, med Tovan. Vi har babblat på som fan och som vanligt, så våra två pass idag har gått fort som fan! Dessutom har vi käkat pizza ikväll, vilket är en tradition jag kommer sakna när vi flyttar. Våning 3's pizzakvällar. :) Istället för fika, ni vet.. Inte bara positivt att flytta. ;D

2 kommentarer:

  1. Ha, jag brukar kommentera din blogg ... men glömmer allt som oftast att verifiera den :P Sen går jag runt och undrar varför mina kommentarer aldrig blir synliga :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, och jag kommenterar sällan. Jag skriver in en kommentar och tänker sen; "nää, vad onödigt att skriva något sånt"..

      Radera