måndag 14 maj 2012

Liseberg

Japp. För ynka 150 riksdaler ska Mathias och jag åka till Liseberg den 15 juni. För dom pengarna ingår; inträde, åkband (åkremsa?), lunchkuponger, resa dit och hem. För bra för att vara sant..? Mjo, vi måste uthärda Kommunalsnack hela vägen dit. För det är för kommunals medlemmar denna resa är.. eller för dom som är intresserade av att bli medlemmar.. Japp! Gött! För 150 spänn för en hel dag på Liseberg, så kan jag faktiskt sitta och lyssna på nån som snackar facket.. det är lätt värt det!

WOOPWOOP!

5 kommentarer:

  1. Hundrafemti spänn per skalle, alltså! Någon måtta får det vara.

    SvaraRadera
  2. Vafan?! Har jag missat det? Eller är det bara lokalt?

    SvaraRadera
  3. Vet inte, faktiskt. :P Kolla med ditt jobb? :) Bussarna går iallafall från; Nyköping, Linköping, Mjälby, Norrköping och Eskilstuna (därifrån åker vi). :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjölby, ska det förstås vara. :P

      Radera
  4. Jobbar ändå, men jag tänkte bara varför jag inte sett ett sånt kanonerbjudande :)

    SvaraRadera