tisdag 29 maj 2012

Gött

Kollade just almanackan och märkte att jag slutade kl 20:00 imorgon, INTE 21:15 som jag först trodde. Alltid lika gött och sluta tidigare än vad man trodde. Nästan lika bra som att upptäcka att man har mer pengar än vad man trodde kvar på kontot. :) Tummen upp för det!

Idag köpte vi skor till Vilma. Töntigt, jag vet. Men ni skulle ha sett när hon gick med dom! Hon hade platsat som vinnare i Americas funniest homevideos. Om vi hade filmat alltså.. vilket vi inte gjorde. Men vi köpte skorna.. så hon lär gå så knasigt fler gånger och då filmar vi, tamigfaan!
Sen köpte vi dom inte bara för att hon gick roligt i dom, utan för att hon FAKTISKT fryser om fossingarna när det är vinter och kallt. Hon brukar knalla på tre, ibland två (på frambenen), ben när det är flertalet minusgrader ute. Så förhoppningsvis ska dessa fyra ormskinnsmönstrade pjucks rädda henne från förfrysning. ;) Hon är en känslig hund, vet ni..

Nu ska jag slå en drill.. sen blire nog en sväng på blocket.

1 kommentar:

  1. Jag brukar smörja Baloo´s tassar med vaselin och sen sätta på babysockar på. Brukar funka fint. Annars får han köldkramp och bara lägger sig ner..

    SvaraRadera