lördag 19 maj 2012

Fornborg

Vi åkte ut till  Fornborgen idag, mamma, pappa, Mathias, Vilma och jag. Mamma och pappa hade med sig fikakorg och vi picknickade en stund, efter att jag och pappa sprungit runt med våra kameror.
Jag fick (som vanligt) inte till så många bra bilder. Inte så proffisionell som jag skulle vilja vara.. Haha. Men dessa två på Vilma fick duga. ;)


Vilman fick smaka en skvätt mjölk, det var mycket populärt. :)


Imorgon ska jag släpa med mig Mathias på lite secondhand-shopping, sen blir det grillning (lamm?! Blir nog första gången för mig?) med brorsan och Selma (plus familjer) hos Selmas föräldrar i Valla. Det ska bli kul, som sjuttsingen!

På tal om "sjuttsingen" så har jag bestämt mig för att inte svära så jävla mycket och kom på här om dagen; att man kan byta ut (i tal, blir jobbigt att skriva) svordomar mot "svordom". Ordet "Svordom" ("SvordomAR" i plural), alltså. Smart va? Ganska stolt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar