lördag 5 maj 2012

Vem där?

Det är minst tio stycken unika besökare på Pemlans - dagligen -  men jag har ingen jävla aning vilka ni är. Visa er, liksom.. så jag vet vilka ni är och vad ni gillar att läsa.
Ska jag skriva om mig själv, Mathias och Vilma? Ska jag skriva om filmer jag har sett? Ska jag skriva om hur många bajskorvar jag klämt ut? Ska jag skriva om hur förbaskad jag är på världen eller hur glad jag är över min familj? Vilken mat jag lagat eller ätit? Bilder eller inte?

Ärligt talat är jag jävligt dålig på att skriva om saker (läs; INTRESSANTA saker). Jag kan berätta, med väldig entusiasm, hur jag råkat fisa i kön till kassan på Ica. Sedan skratta friskt fram tills jag märker att folk tittar storögt på mig; "För mycket information..?", varav dom flesta nickar (väldigt entusiastiskt).
Nej, men dom flesta skrattar faktiskt.. men förmodligen inte för att jag är rolig. Utan för att jag är så fruktansvärt korkad, och säger dom dummaste kommentarerna vid dom dummaste tillfällena.

 
På tal om att torka sig i arslet. Jag och två polare diskuterade huruvida man torkade sig i arslet.. att titta eller att inte titta, på pappret.. det är frågan..?
En av polarna tittar inte på pappret ("fan vad ni är äckliga, det är klart man inte tittar!"), men hur fasiken vet man att det är rent där baktill då? Om man inte tittar? 

Nej. Nu; slösurfa tills Mathias kollat klart på Immortals
Förresten! Kommentera (förfan!)!


16 kommentarer:

  1. 1. Ja, du har en förmåga att säga en del kommentarer vid fel tidpunkt. Men det är det som gör att du är just du :)
    2. Klart man ska titta på pappret när man torkar sig, inte bara för att man är säker på att slippa bromsspår i sina underkläder men även titta så att man ser att man är frisk. Så att det inte är blod och dylikt.
    3. Jag läser din blogg, har iofs precis börjat följa och läsa den men jag gör det :)

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg dagligen o får mig ett gott skratt.. du är liksom du.. samma sjuka humor som en annan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiss och bajshumor is the shiet. :)

      Radera
  3. Martin Lindgren5 maj 2012 kl. 19:31

    Jag läser! d:

    SvaraRadera
  4. Maria Söderlund6 maj 2012 kl. 13:01

    hahah jag läser också din blogg "syrran" //Maria ("en flen´s bo på helger förr i tiden" ) :D (saknar det sjukt mycket)

    SvaraRadera
  5. Jag som är anonym fick min allra FÖRSTA ridtur eran häst och RAMLADE av. Så vem är jag? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gud.. och det ska jag komma ihåg, tycker du? :P Mitt minne är bra men jääävligt kort. Ramlade du av Minette, då eller? :P

      Radera
  6. Ja det gjorde jag. Vi skulle gå ner för en backe i hagen då Minette började trava, då skulle du stanna henne då jag endast red barbacka och höll mig i manen. Du svängde med hästen och jag fortsatte rakt fram. Därpå du var snabb med att säga att jag var tvungen att bjuda på tårta :) tänk till lite nu ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag kommer ihåg just den grejen.. men inte vem du är? Är jag dålig då?

      Radera
  7. Ja, en riktigt dålig människa ;) nej, hm undra vad jag ska ge mer för ledtråd.. Vi gick tillsammans på nybble och Stenhammar, gymnasiet gick vi skilda vägar. Vi bodde på varsin sida av stan. Men inget hindrade oss från att cykla hem till varandra. Jobbigast var nog UPP för himlabacken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meh, varför inte bara skriva ditt namn i namnrutan, Rebecca? :P

      Radera
  8. Nä varför det? Då hade du ju inte fått tänka till ;)

    SvaraRadera
  9. Jag läser emelie!

    Tycker bara om att följa med i dina dagar, se vad som händer..
    och skratta åt dom tokigheter du skriver om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tokigheter har jag mycket av.. tyvärr slår det ut det mesta otokiga. :P

      Radera