tisdag 15 maj 2012

Marknad

Jovars, jag har frrrrruuuuktansvärt mycket skräp hemma; för små kläder (japp, jag har blitt en tjockis), mindre fina prylar, saker jag aldrig använder, saker Mathias aldrig använder. Så, varför inte samla ihop allt skräp och sälja det för en billig peng, istället för att låta det ligga och samla damm i garderoben/förrådet?

Jag gick in på Flens hemsida och klickade mig fram till Thuleparkens marknad den 19 maj. Det är la på lördag? Då ska det visst samlas hantverkare och loppisknallar mellan 10:00 och 14:00. Även fast jag kanske inte drar dit och säljer, så kanske man kan fynda mer skräp? ;)

Nejdå. Eller, kanske..?
Har juh en massa "Svart-och-svår-kläder" och kängor som jag vill sälja. Kommer det ens "sån't" folk..? Är det värt att släpa dit grejorna..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar