lördag 26 maj 2012

Eurovision

Brukar bidragen låta såhär kasst, eller är det bara jag som är bitter?
Har sneglat/lyssnat på ESC i någon halvtimma nu, och ingen av artisterna kan juh sjunga?! Till och med jag kan sjunga bättre! Just det!

Nejdå, jag är bitter över att jobba helgen.. för ärligt, jag är sjukt sugen på att sitta på en uteservering på någon mysig krog och ta ett par öl med några mysiga männskor. Men jag sitter här. Trött efter en jobbdag med en jobbdag framför mig imorgon.. så jag förmodar att min bitterhet beror på att jag är bitter.

Imorse fick jag dock ett sms från våran uppfödare; tiken hade börjat bädda och var allmänt orolig, så han trodde att det var dags idag/ikväll/imorgon. Positiva nyheter! Har ingen aning om hur det står till därborta nu, ifall hon är i full gång med att krysta ut bebisarna.. eller om dom kommit? Vi väntar iallafall spänt! Wappabalooba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar