måndag 18 juni 2012

Äntligen måndag

Elleeeer?

Ikväll kommer Mathias och Vilma hem! Äntligen! Som jag längtar! Det har varit ganska tråkigt utan dom.. mina hjärtan. Även fast jag mestadels har jobbat medans dom varit i Vargön, så är det tråkigt (som sagt) att komma hem till en tom lägenhet.

Idag har jag iallafall jobbat (lite till) sen åkte jag (med mammas UNDERBARA bil) till Katrineholm och hämtade ut mina nya brillor. Eftersom jag inte hade någon lust att åka hem och ha tråkigt så ringde jag min kusin Melinda som kom och gjorde mig sällskap på Hembagarn's. :) Tack för det!


Efter idag är jag ledig i två dagar. Sen jobbar jag två dagar. Sen är jag ledig i två dagar. Jobbigt? Som fan. ;) Haha..
Längtar iallafall till i helgen då vi ska på klämma lite på våran valp! WOHO! :)

2 kommentarer: