fredag 8 juni 2012

Ny kategori/etikett

Jag gillar, som många vet, inredning i (nästan) alla dess former. Så jag fixar ihop en liten kategori som kommer få det originella namnet; "Inredning". I den kategorin kommer jag skriva och visa bilder på allt från våra egna möbler och inredning till önskemål, drömmar och inspiration. Bra?
Hope so.

Jag börjar med denna bilden;

I vårat framtida kök finns det inte jättemycket bänkutrymme. Iallafall inte så mycket så vi (läs; jag) skulle vilja ha en micro som tar upp bänkyta. Så, därför skulle jag vilja ha nåt sånt här, ståendes mot en av väggarna i köket.. att ha micro, kokböcker, kastruller o.s.v. på. Billig och bra från IKEA.. "bara" en tusenlapp. :)

2 kommentarer:

  1. Åh en sån har jag också fundera på! Så himla fiiina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa! Det tycker jag med. Dock får inte våran hemmabyggda sideboard plats i nästa kök. :P

      Radera