onsdag 27 juni 2012

Jävlar i havet

Hade svårt att somna natten till idag. Om det berodde på att jag slumrat i soffan på kvällen, eller att Mathias satt här vid datorn och spelade, vet jag inte. Min hjärna är van vid att han sover borta.. men inte att han sitter på andra sidan väggen och nördar Diablo. Även fast jag ville sova, så kunde jag inte.
Vi är ett av dom där paren som alltid lägger oss tillsammans, samtidigt. Det händer sällan eller aldrig att en av oss sitter uppe längre än den andra.. så jag är inte van, och behöver vänja mig. :) Man kan la inte lägga sig samtidigt i resten av livet, heller..?

Aja, våran uppfödare har lagt ut/håller på att lägga ut massa bilder på sin sida, på valparna. Helt (fucking) underbart att han är så noggrann med att göra det.. för det sker så gott som dagligen att han lägger ut antingen videos eller bilder. Så vi kan lätt följa Esters vardag.. vilket är guld värt. :)

3 kommentarer:

  1. Maria Söderlund27 juni 2012 kl. 22:40

    Gud så söt :D när får ni hem hunden? kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får hem henne om 3½ vecka, ungefär. :) Lördagen den 21 juli.

      Radera
    2. Maria Söderlund29 juni 2012 kl. 15:35

      Gud vad mysigt :D och jag måste hälsa på er då :) eller snarast iallfall saknar er :D

      Radera