söndag 24 juni 2012

Second hand

Vi var iväg på Mellösa-loppisen idag, för att leta efter en skumgummimadrass till Ester/Vilmas säng. Hittade dock ingen madrass.. med jag köpte med mig ett par "mjukisbyxor", typ baggybyxor i brunt manschester (stavas?). Snörning i både ben och midja.. och APSTORA! Så det är gött. Stramar inte åt någonstans. För trettio spänn!

Köpte dessutom ett kakfat till morsan (och farsan) som var gjort av tallrikar dom hade borrat hål i och "trätt" igenom ett metallhandtag. Jättefint! För en hundring.. som jag dessutom fick tillbaka när vi kom hem till päronen.

Sen har vi bara slappat. Sov till elva resp. tolv (gissa vem som sov längst), käkade frukost, åkte och shoppade, köpte grillad kyckling (skitdyrt! 51,90 på ICA, för en jävla kyckling) och potatissallad, åkte hem, käkade kycklingen och potatissalladen. Sen somnade jag igen, medan Mathias lirade lite Diablo 3. Han drog till jobbet, och jag har spelat Sims3 och blickat igenom Blocket en sväng. Japp.. spännande, huh?

Imorgon är det jobb, sen är jag ledig en dag till. Då ska vi packa! Japp.. spännande, huh?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar