måndag 4 juni 2012

Igeeeen?!

"Ny design igeeeeen?" tänker ni nu.. told you so. Eller hur? Att designen skulle ändras. Jag ändrar den juh inte mycket. Men lite grann.. det är liksom bakgrunden jag inte kan bestämma mig om. Jag vill ha något riktigt retro.. stormönstrat och lite färgglatt.

Sitter vid våran (änsålänge) skitstationäradator. Den går juh. Men har risken att bli överhettad.. Har dessutom nyligen spelat lite sims, men kom på det att vi ska lämna tillbaka skrället.. så mitt spel kommer juh ändå inte sparas. Såå, med vilken nytta fixar jag ihop en familj och ett najs hus? Ingen nytta alls.. faktiskt. Så jag gav upp.
Ska nog packa lite lådor.

Förövrigt är jag sjukt sugen på häst. En Nordsvensk Brukshäst, en Tinkerhäst eller en Ardenner. Jag har juh inte råd, det vet jag. Speciellt inte om jag inte har fast jobb.. eller är säker på att jag kan vikariera mycket.. så jag får lots of cassssssshh! Men faaaan vad mysigt att ha en häst. Speciellt om man bor så nära ett stall som vi kommer göra fr.o.m. 1:a september.
Men det kostar juh multum med häst. Först att köpa, sen bensin (om man inte bor på gården), hovslagare, veterinärkostnader, foder.. och stallhyran! Som kostar iallafall 1000 spänn i månaden. MINST! Inget jag skiter ut bara sådär (annars hade jag fan varit rik vid det här laget)..
Men jag är sugen! Som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar